SOUND: HERTZ ROMANIA

Aici a fost the main issue. Dupa cateva incercari de a imbunatati muzica (era groaznic, dupa o anumita viteza incolo nu mai intelegeai daca asculti house sau simfonica) am zis ca e momentul sa facem ceva.

Am facut planul impreuna cu omul HERTZ (Radu Fenyo) si dupa vreo saptamana de vorbe, schite si propuneri ne-am apucat de treaba. La Cluj. La Sfigmo (Vlad Vana), alt dement si el.

S-au scos banchetele din spate si au fost reconstruite incintele de la zero, pornind pe ideea ca trebuie sa fie modulabile si sa se poata demonta, la o adica. Pe fata au fost construite pe usi alte incinte ca sa intre cele 4 difuri de medie bass (2 enclosure si 2 reflex, ca sa acopere cat mai bine plaja de frecvente) dar si cele 2 medii.

Dupa ce incintele au fost gata masina s-a intors in Bucuresti, la Tottal Auto unde a inceput
insonorizarea/antifonarea si echiparea cu sculele Hertz. Am folosit si folie si spray Caliber pentru a fi siguri ca nu vom avea vibratii nedorite, mai ales ca incintele nu sunt reflex ci sealed. Dupa echipare am pus un head cum trebuie si o baterie cu juice, un deep-cycle si da-i reglaje pana ni s-a acrit!

Asta spus la repezeala. In amanunt… in curand!

schita